Hermes Peris, aprilie, 24h

Inca de la inceputul anului toti ne-am gandit la prima partida de pescuit la care urma sa mergem. Asa si eu ma gandeam la prima partida din 2019 si anume, 24h pe Hermes Peris.

Am rezervat standul 2, in luna aprilie, cu scopul de a prinde cat mai multi crapi frumosi de Peris.
Fiind o partida de primavara m-am inarmat cu groundbait, pelete, boiliesuri solubile de mici dimensiuni maxim 18mm si pasta solubila.
Nadirea a fost obligatorie insa nu in exces, cateva spomburi cu amestec de groundbait, pelete si boilies-uri maruntite. Scopul era sa gasesc pestele si sa am prezentari, nu prea ma interesa greutatea crapilor.
Din pacate in primele 12h nu am avut prezentari, doar vreo doi carasi au deranjat avertizorii. A doua zi dupa ora 12 am avut doua prezentari, ambii crapi avand in jur de 6kg. Cam asta s-a intamplat pe standul meu.

In schimb, pe standul 1 unde a pescuit tatal meu, situatia a fost mult mai buna, avand mult mai multe prezentari dar si un superb crap comun de 17kg pe care obligatoriu a trebuit sa il fotografiez :).
Din aceasta partida am tras concluzia ca standul 1 este un stand pe care as vrea sa pescuiesc la o partida viitoare si care sigur o sa mai ofere astfel de surprize.

Magura 9, mai, 24h

A doua iesire la pescuit a fost pe balta Magura 9 in luna mai. Am rezervat standul 31. As fi dorit un stand in primele 10 sau chiar pe ultimul insa fiind un concurs, nu am avut cum. Vremea a fost foarte buna, fix dupa o perioada ploioasa, pomii inverziti, umbra si miros de brebenei. Aproape ma simteam ca pescuiesc din padure.

Dupa ce am instalat tabara, am facut o nadire de inceput cu bulgari formati din groundbait, porumb dulce, pelete si boilies-uri sparte. Monturile au fost simple, cu lungimea forfacului de maxim 7cm deoarece am pescuit numai la momitor.

Atat seara cat si noaptea au fost linistite pana pe la ora 2 dimineata cand unul din senzori a inceput sa se faca auzit. Dupa vreo 10 minute imi dau seama ca am prins un ten, care, cu cat se apropia mai mult de ponton, cu atat devenea mai puternic. Dupa inca 5 min de lupta reusesc sa il aduc in minciog insa imediat cum a simtit plasa acestuia, s-a miscat de cateva ori si a scapat. Moralul crescuse, deja imi imaginam ca o sa am o noapte fara somn. Nu a fost asa, din pacate. Dimineata, cand incepeau sa apara vecinii de standuri pentru partidele de 12h am facut din nou o nadire cu bulgari. In jur de 15 bulgari pe care i-am lansat in trepte, pana aproape de malul celalalt. Aproape de ora 15 am o trasatura si aduc pe salteaua de primire un crap de aproximativ 5-6kg.

Dupa aceasta trasatura se termina si aceasta partida de pescuit, nu asa cum mi-o imaginasem dar cu speranta ca data viitoare o sa fie mai bine :).

Bazinul Piscicol Creata 3, iunie, 12h

Vine si luna iunie si trebuia sa programez o partida de pescuit. Neavand asa mult timp la dispozitie am zis sa incerc un pescuit rapid de 12h pe Bazinul Piscicol Creata 3.
Am rezervat standul nr. 4 si la ora 5:30 dimineata eram pe malul baltii, nerabdator sa fac primul lanseu. Imi pregatesc toate sculele inclusiv lanseta de nadit si ma pun pe treaba.

Administratia pune la dispozitie, pentru nadit, pelete de buna calitate ( in jur de 30% proteina ) pe care le puteti cumpara direct de pe balta cu 4lei kg. Am cumparat 2kg pentru nadit si an inceput nadirea cu spombul, cat mai aproape de malul celalalt, stiind ca pesteleui ii place sa frecventeze  acea zona.
Monturile folosite au fost: doua cu momitor si una cu plumb cu pasta. Forfacurile scurte de maxim 7cm iar pe firul de par pop-uri mici de 8-14mm dar si boilies solubil de 16mm.

La aproximativ doua ore dupa ce am terminat nadirea pun pe saltea un crap frumos, avand in jur de 6kg care a fost ademenit de o montura cu doua popup-uri de 8mm.

La alte doua ore sunt vizitat de un alt crap avand in jur de 5kg si destul de bataios. Acesta a tras la un boilies solubil de 16mm invelit in pasta solubila.

Din nou tatal meu care pescuia pe standul 3 prinde un crap frumos de 10kg pe care am vrut neaparat sa il fotografiez. Se pare ca si de data aceasta standul lui a raspuns mai bine decat standul meu, el avand mai multe prezentari.

Partida se incheie in jurul orei 17 cu doua prezentari la mine dar si cu o strategie salvata pentru urmatoarea partida pe Creata 3. Ramane sa vedem cand se intampla si cum se va finaliza.

Sper ca in urmatoarele partide din acest sezon sa am mai multe prezentari si de ce nu doborarea recordului personal :). Mi-ar placea sa fie de 48h si cu o strategie bine pusa la punct, sa reusesc o partida mult mai buna.

Va doresc fire intinse si doborarea recordurilor personale!