Avand in vedere ca ultima partida desfasurata pe Hermes Peris a fost una foarte buna, am hotarat sa revin in luna iunie, asa ca am rezervat standul 17 pentru o partida de 24h. Din pacate, cu cateva zile inainte de partida a plouat foarte mult si deja eram oarecum demoralizat, nu mi-as fi dorit sa fiu plouat 24h. Rezervarea fiind facuta si gandidu-ma ca suntem pescari pe orice vreme am zis sa fac tot posibilul sa aduc peste pe saltea, indiferent de conditiile meteo.

Am plecat din Bucuresti pe o furtuna destul de urata, o ploaie cu bolboci pe la Otopeni, insa cum am intrat in Peris, un soare de nedrescris si o vreme numai buna de pescuit m-a intampinat.

Am inceput sa instalez rodpod-ul si lansetele pe repede inainte, crezand ca acel nor negru de care am scapat, urma sa vina si peste Peris. Anul trecut am mai pescuit in zona aceasta si aveam deja in minte strategia pe care sa o aplic. M-am hotarat ca de aceasta data sa ma focusez mai mult pe boiliesuri si mai putin pe plastice. Aplicand aceasta strategie speram sa fac o selectie a pestilor si sa aduc in fata aparatului de fotografiat crapi cu greutate de peste 10 kg.
Cu 4 zile inainte am pregatit acasa niste caramele, boilies-uri decathlon tinute in aroma,csl si spd. Dupa cele 4 zile boilies-urile le-am tavalit bine bine in nada de la MG de squid si in faina de peste. Le-am mai tinut vreo 12h acoperite in aceast mix si dupa asta, asa cum ma asteptam, caramelele aveau un miros si o textura destul de atragatoare.

Doua lansete le-am pus pe caramele si doua pe boilies-uri solubile RB Baits respectiv MGCarp critic echilibrate (cu care am facut treaba buna data trecuta). Dupa fiecare lansare am aruncat in jur de 10 bile (Decathlon Monstercrab si caramele) pe fiecare lanseta cu cobra.
Prima trasatura am avut-o la caramele si a fost o salonta de vreo 8kg. Pana la miezul noptii am mai prins un crap comun si inca o salonta, ambii pana in 10kg. Pentru noapte am mai nadit cu cobra cateva bile, pe langa care am aruncat si cateva spomb-uri (7-8 in zona monturilor) cu amestec homemade de seminte.

Urmarind in deaproape prognoza meteo, sansele de ploaie erau de la 70% in sus deci se anunta o duminica ploioasa. Asa a si fost… Cu toate astea am reusit sa mai aduc pe salteaua de primire inca 4 crapi, 3 in jur de 10-11 kg si cel mai mare ajungand aproape de 13kg. Am avut si 3 trasaturi pe care le-am ratat, una dintre acestea cred ca urma sa aduca captura partied, dar din pacate la cativa metri de mal mustaciosul a plecat…
Duminica a fost una ploioasa si vazand ca pestele nu prea mai trage am hotarat sa plecam cu 4 ore inainte de finalul partidei.

Avand in vedere conditiile meteo si faptul ca in jurul nostru pestii nu au raspuns foarte bine, consider ca partida a fost una reusita, cu cateva drill-uri intense si ceva fotografii demne de postat.

Cu siguranta vom reveni pe Hermes Peris.