Pentru a iesi din rutina de zi cu zi am decis sa fac o partida scurta pe MV2. Am rezervat pontonul 6 pentru o partida de 12h. Initial am vrut sa rezerv pontonul 1 sau 2 insa find deja rezervate m-am multumit cu pontonul 6. A fost o zi caniculara dar umbra de langa ponton a fost numai buna.

Dupa instalarea lansetelor si lansarea acestora pentru a intercepta ceva crapi aflati in trecere prin fata mea, am inceput sa fac cativa bulgari pe care sa ii arunc cu spombul. Am facut un amestec din nada de krill si squid de la MG impreuna cu amestec de saculet solubil de la CPK.

M-am hotarat sa dau cu 2 lansete pe momitor aruncate in jur de 120-130m fata de mal.
Celelalte doua le-am aruncat cat de departe am putut si am nadit cu cobra bile Decathlon cu aroma de capsuni.
La carlig am folosit bile solubile RB Competition, MG squid si capsuna si porumb flotant cu aroma de ananas.

De dimineata pana la pranz nu am avut nici macar o trasatura, asa ca m-am hotarat sa schimb tactica.
Am facut doua monturi withy pool stiind ca aceasta montura te cam scoate din incurcaturi in unele cazuri. Evident ca in momentul acela eram oarecum demoralizat si voiam macar sa ii vad culoarea :), nu sa imi dobor recordul personal. Pop-up ul celor doua monturi withy pool a fost varianta de cocos de la Dinamite Baits.
Am lansat monturile cat am putut de tare si am asteptat…

Dupa vreo doua ore si ceva de asteptare am o trasatura serioasa. Crapul avea putere, il simteam ca este undeva peste 10kg si dupa aproximativ 10-15min de drill, aduc pe salteaua de primire un frumos crap comun de 12,4kg. Pana seara nu am mai avut nicio trasatura doar un mic-mare rateu, sa spun asa.

Vazand ca vine o ploaie serioasa am inceput sa strang. Cu toate astea am lasat doua lansete in apa cu speranta ca o sa mai intre vreun mustacios. Asa a fost, la un moment dat auzeam tamburul mulinetei ca zbarnaie pe ponton. Era un crap care tot incerca sa imi spuna ca s-a agatat :). Cum am ridicat lanseta sa incep drilul parca incercam sa trag un perete. Evident ca aveam in minte imaginea unui crap de 15+. In acel moment incepe si o ploaie cu tunete si fulgere si cumva voiam sa plec cat mai repede de pe balta. Din pacate pestele l-am pierdut. Probabil din cauza ca m-am grabit sau poate ca nu se agatase foarte bine.

Nu am plecat de pe balta demoralizat avand in vedere ca am prins doar un crap. O sa fiu mai motivat data viitoare deoarece pestele pe care l-am scapat sigur era unul frumos. Nu o sa stiu niciodata, trebuie doar sa revin pe MV2 :).