O sa trec peste partea introductiva cum ar fi de cand nu am mai scris sau ce se intampla cu pandemia. Suntem toti suficient de plictisiti de stat in casa. Sar deci la subiect : 2 zile de pescuit la salau. Ca tot omul in perioada de acalmie fortata mi-am refacut stocurile de gume, jiguri si altele de trebuinta dar si un mic(de fapt mare) upgrade la scule : Phenix M1 Xf 7-28 echilibrat perfect cu o Daiwa Caldia 2500 Lt. Pescuitul e ca mersul pe bicicleta dar ne trebuie si cateva meciuri in picioare. Bun, zis si facut, prima zi de liberare sunt pe balta. Baterii incarcate, jiguri ascutite si un fir de 14 lb in caz ca cele doua luni de nepescuiala mi-au afectat simturile.

Impreuna cu Iulian(mai nepescuit ca mine) intram in cantonament. Sarulesti 2020, incepem sa cautam. Cu ce? Pai cu o alergare usoara, Manns Shad 6 cm, 7 gr pe 2/0. Nu vrem asa sa il speriem din prima, totusi nu ne-am mai vazut de 1 an. Bine, Iulian a mers pe clasic, kopyto. In general am folosit naluci de maxim 7,5 cm culori cat mai naturale(mai multi eu) desi apa era destul de tulbure. A venit si primul peste, un biban cat un salau 🙂 . Continuam la divizia onoare si ne bucuram de generatia tanara.

Cam asa a fost toata ziua. Nimic notabil. Poate cei mari nu au iesit la joaca inca asa ca ne hotaram sa mergem a doua zi la Valea Argovei. Le fel, material de acvariu. La un moment dat am vazut pe unul din locurile clasice vreo 5 barci. Acolo trebuie sa fie. Am asteptat sa se faca loc si ne-am pozitionat strategic. Din pacate rezultatul a fost acelasi. Ne-am bucurat, am iesit din casa, am stat pe balta, ne-am bronzat. A fost frumos, dar nu prea.

Ah era sa uit, am terminat a doua zi de pescuit cu asta, a spalat tot.

Putin ruginiti dupa aceasta perioada, dar in continuare indragostiti de pescuit, de apa, de natura.
Echipa Fir pe Apa va ureaza fir intins!