Cu pasi repezi se apropie sfarsitul sezonului de pescuit din acest an. Am avut cateva partide destul de reusite si am hotarat sa incheiem sezonul pe una dintre cele mai bune balti de crap, Moara Vlasiei 2. Cu ajutorul administratiei lacului am reusit sa rezervam un ponton destul de bine cotat asa ca in perioada 11-12 octombrie, pentru 24 de ore, eram prezenti pe carpodromul mai sus mentionat.

Cum am ajuns pe balta, soarele se pregatea sa apuna asa ca am surprins un peisaj extraordinar. In tot acest timp cat pregateam tabara si instalam lansetele pe deoparte admiram peisajul iar pe cealalta ma gandeam la abordarea partidei, astfel incat sa avem cat mai multe prezentari, si deasemenea ceva crapi peste 10kg. Am decis sa pescuiesc cu doua lansete aruncate paralel cu malul iar celelalte doua putin mai departe, undeva la 120m fata de ponton. Pe lansetele paralele cu malul am avut monturi cu momitor iar pe cele doua din larg, monturi elicopter.

Bilele de carlig folosite au fost RB Baits Competition, 4Carp Magnum, MG Carp Squid Critic echilibrate si CPK Fluoro Attract cu aroma de fructe.
Nadirea a fost efectuata cu bile Decathlon cu aroma de Monstercrab. Pe langa asta am aruncat si ceva spomburi cu amestec de saculet solubil, spartura de porumb si bile tari home made pe baza de faina de peste.

Ce am observat a fost faptul ca pe balta nu era deloc miscare, pestele nu isi facea simtita prezenta, nu sarea si nu vedeam nimic sa ne convinga ca este in zona noastra. In alte dati cand am pescuit in aceasta parte a baltii observasem destul de multa activitate si cumva asteptarile noastre erau destul de mari. Probabil acum a fost din cauza ca afara a fost destul de frig, apa deja era destul de race si pestele era in miscare, nu era cantonat intr-un anumit loc. Informatiile primite de la ceilalti pescari nu au fost chiar de laudat, doar undeva pe primele pontoane se prinsesera cativa crapi peste 20 de kg, in aceasta pare a baltii mai nimic.

Primele trasaturi au venit in jurul orei 22. Pestii parca erau frati, numai in jur de 7-8kg, veniti la momeli mici, popup-uri galbene cu aroma de ananas si cocos. Pana la pranz a doua zi nu au intrat pesti mai mari de 10kg. Au fost in total 9 bucati frumoase si sanatoase.

Pe la ora 12, imediat cum soarele a inceput sa dogoreasca, apare si un run care dupa un drill de vreo 15 minute se finalizeaza cu o oglinda superba de 11,7kg. Aceasta a intrat la bilele RB Baits invelite cu o pasta solubila cu aroma de squid. Deja moralul se ridicase, crapii mai mari aparusera si pe la noi. Pana la ora 15 am mai prins doi crapi tot pana in 10kg.

Fiind destul de cald afara ne-am retras la umbra dar nu a durat foarte mult si unul din senzori incepe sa se faca auzit. Avem un alt run destul de frumos, simt imediat ca este vorba de un peste mai mare. Dupa un drill de aproximativ 20 de minute, aducem pe salteaua de primire un frumos crap comun de 14kg. A fost un drill pe cinste, intr-o zi superba de toamna si probabil si ultimul drill de pe anul 2017. Mustaciosul a fost atras de bila critic echilibrata cu aroma de squid de la MG Carp.

Partida se termina cu un total de 13 pesti, cei mai frumosi dintre ei avand 11,7kg respectiv 14kg.

Pana la urmatoarea partida de pescuit va uram fir intins!