Am asteptat sa vina primavara pentru a reincepe sezonul de pescuit pe anul 2018. Pe timpul iernii am facut ceva modificari ale echipamentului asa ca pe acest sezon voi pescui cu 3 lansete. Am hotarat acest lucru deoarece as vrea sa ma axez mai mult pe tehnica de cautare a pestelui. Asa ca pe viitor, in limita timpului liber, o sa incerc sa prezint diferite metode prin care incercam sa gasim pestele din fata noastra.

Aceasta partida a fost una de 48h pe pontonul 9 al baltii Moara Vlasiei 2. Nu am reusit sa rezerv un ponton mai bine cotat insa am sperat sa scot ce e mai bun din locul acesta.
Odata ajuns pe balta si vazand locul de pescuit am hotarat sa pescuiesc cu doua lansete cat mai aproape de malul celalalt si una undeva pe la 80-90m, adica putin mai departe de mijlocul baltii.
In prima noapte nu prea am avut activitate. Am fost vizitat de un crap de 8kg, nu ceea ca cautam eu, insa la cateva ore a venit si unul de 12kg pe lanseta de la 80m.

Vine dimineata, vine pranzul si aproape se faceau 20h si nu prinsesem decat 2 pesti. Pestele nu colabora si pe cele 2 lansete din malul celalalt nu am avut deloc activitate. Am hotarat sa schimb tactica si sa le arunc pe toate pe mijlocul baltii, pana in 100m, banuind ca pestele ar trebui sa fie prin acea zona, pe apa mai mare.

Am schimbata tactica, am schimbat si momeala, am pus bile mai mici de 14-16mm sau porumb flotant. Intre timp au mai intrat inca 3 pesti, 2 pana in 10kg ai unul de 12kg. Pe langa asta am avut si 3 pesti pierduti, cel mai probabil din cauza lansetei care este destul de rigida si grabind drillul i-am scapat.

Incepea sa functioneze tactica de a pescuit pe mijlocul baltii.
Observand asta, am hotarat ca seara sa pescuiesc in clips, undeva in jur de 100m. Am inceput sa nadesc cu spombul, in jur de 2kg de nada, compusa din boilies-uri solubile si tari( intregi si sparte), groudbait, amestec de saculet solubil si pe toate le-am aditivat cu lichide nutritive.
Dupa nadirea cantitatii respective am masurat distanta si pe lansete in asa fel incat monturile sa le pot plasa fix in zona nadita.
Astfel mai aveam in fata aproape 11 ore de pescuit, patul de nada facut si lansetele plasate fix in locul nadit.
Dupa mai putin de o ora incep sa apara si pestii pe patul de nada. Nu au fost exemplare foarte mari insa m-am bucurat ca strategia a functionat. Au fost 7 crapi cu greutati cuprinse intre 8kg si 13kg.

Tragand linie, am plecat multumit de pe balta avand in vedere ca am prins 12 crapi si majoritatea dintre ei au fost prinsi ziua, si pe un poton nu foarte bine cotat. Daca respecti cateva reguli de baza si aplici o tactica bine gandita, poti prinde peste pe orice stand.

De fiecare data Moara Vlasiei 2 ma surprinde si va recomand cu caldura sa ii faceti o vizita. Cu siguranta o sa aveti parte de partide reusite dar si posibilitatea de a va dobora recordul personal, asa cum am facut eu anul trecut.

Cateva din cadrele surprinse pe durata partidei le puteti urmari si pe contul nostru de Youtube, FirPeApa.

Pana data viitoare va doresc fir intins!